Przyjmowanie i ewidencjonowanie w systemie zgłoszeń reklamacyjnych.
Prowadzenie postępowań reklamacyjnych.
Weryfikacja zgłoszenia, odrzucenie niezasadnych zgłoszeń.
Organizacja procesu usunięcia problemu, w tym:
- ustalenie potencjalnej przyczyny,
- ustalenie podmiotu odpowiedzialnego,
- weryfikacja umów zawartych z Wykonawcami,
- wezwanie wykonawcy, współpraca z działem prawnym,
- zlecanie opinii i ekspertyz w zakresie ustalenia przyczyny wystąpienia problemu oraz podmiotu odpowiedzialnego, w tym opiniowanie i zatwierdzanie treści, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji,
- organizacja wykonania zastępczego, w tym zbieranie ofert, zlecanie prac oraz udział w odbiorach,
- ustalenie harmonogramu prac z Klientami i Wykonawcą,
- potwierdzenie usunięcia problemu z Klientem.
Udział w procesie przekazywania mieszkań, w zakresie:
- kontrola działań podejmowanych przez Dział Budowlany, wychwycenie problemów,
- tworzenie kopii dokumentacji otrzymanej z działu budowlanego na nośnikach pendrive dla Klientów,
- dostarczenie stanowiska Dewelopera w odpowiedzi na zgłoszone w protokołach wady.
Przekazanie nieruchomości Zarządcy, w tym:
- przygotowanie zestawień informacyjnych o inwestycjach, w tym zbieranie danych od Działu Budowlanego oraz Inspektorów Nadzoru,
- ustalenie warunków współpracy, weryfikacja i wybór ofert na obsługę Wspólnoty,
- weryfikacja i negocjacje zapisów umów o zarządzanie,
- weryfikacja przedstawionych przez Zarządcę uchwał oraz przygotowywanie uchwał na I-zebranie,
- przekazanie nieruchomości oraz dokumentacji technicznej otrzymanej z Działu Budowlanego,
- procedowanie procesu przenoszenia umów na dostawy mediów oraz obsługi urządzeń,
- udziały w wizjach organizowanych przez Zarządcę, Dewelopera
Udział w naradach projektowych oraz budowlanych.
Współpraca z Działem Sprzedaży oraz Przygotowania Inwestycji.
Wysłanie CV i listu motywacyjnego na adres kamil.kurek@antransinvest.pl to pierwszy krok w kierunku spełnienia Twoich zawodowych marzeń. Dołącz do nas i razem twórzmy historię sukcesu.